منظورشناسی بین‌زبانی
بررسی نقش استراتژی های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور

صبا بشیری؛ سامان عبادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 مهر 1402

https://doi.org/10.22054/ilt.2023.74030.778

چکیده
  مطابق با نظریۀ اجتماعی- فرهنگی ویگوتسکی ، یادگیری زبان مبتنی بر بازی دیجیتال و ارزشیابی پویا فرصت های یادگیری زبان را از طریق تعامل اجتماعی-فرهنگی ارائه می دهند. این مطالعۀ کمی با هدف بررسی نقش استراتژی‌های یادگیری منظورشناسی و جنسیت در ارزشیابی پویای گروهی بازی-محور انجام شد. شرکت‌کنندگان ما شامل سی زبان‌آموز انگلیسی سطح متوسط ...  بیشتر